Това е най-милата думичка, с която мога да нарека една компания, късаща от доста време нервите на клиентите си. Иначе в момента от принципно много възпитаната ми уста се леят такива думички, пред които тираджийско-каруцарската лексика силно бледнее.
"Съжаляваме за забавянето. Вашето обаждане е важно за нас. Моля изчакайте."
@бах т`ва изчакване - на 76-тата минута затворих телефона, всяко волско търпение си има граници.
Имам проблеми с тъпия нет на Виваком от дълго, дълго време. След разговори с добър и не чак толкова тон пращаха след многократни напомняния някого, човечецът обикаляше модема, звереше се умно, слизаше до мазата да провери телефонните кабели и после неизменно ми заявяваше, че линията е наред, проблемът е в компютрите у нас. Обаче колегите му, адекватни по тази техника, все бяха в командировка на стотици километри. На другия ден ми звъняха с обяснението, че сме наблюдавани 24 часа, нетът стига до нас и следователно няма нужда от смяна на синичкия модем.
Миналата седмица ми прекипя, защото плащам за нещо (и то не малко), което ползвам непълноценно. След почти скандал с умниците на тел. 123 обещаха още на другия ден, в петък, да пратят хора следобед. Тръгнах си от работа, за да ги чакам. Дръжки! Появиха ми се в ранната съботна сутрин, без предупреждение, тъкмо тръгвах на път. Изчаках да се порадвам на новото бяло модемче. Супер е, само дето нет има единствено по кабела, не и на лаптопа. Единият си поигра, констатира, че е пълен с вируси (или нещо такова си било) и блокирал безжичната мрежа и толкова - да съм си го оправела, да не се закачам към нета и си тръгнаха с чиста съвест.
Понеже със стария модем си имах, макар и бавен и с прекъсвания нет - на същия лаптоп, се заинатих. До днес съм го пробвала на 3 различни безжични мрежи и не е спирал нито за секунда. А у нас на всеки 5 до 10 мин. ми излиза идиотското съобщение от снимката.
Реших да се спасявам с безжичния нет. Да, ама не. Модемчето отказа да се инсталира и след като се порових, установих, че не поддържа "любимия" ми Win7. Понеже на тел.123 са събрани кош умници, които само си прехвърлят топката, днес директно отидох в най-новия им и голям офис. Имам опит вече с разкарването по офисите им и висенето на телефона - през пролетта по незнайни причини нямах мобилен нет почти 2 месеца. Всеки ме пращаше при другия, всички възможни причини липсваха и никой не знаеше какво става. Накрая просто тръгна, но междувременно бях набедена за истерична клиентка от много добър приятел, управител на единия вивакомски магазин. Е, вече е бивш приятел, но Виваком могат да скъсат нервите и на най-големия дебил след опаковка лексотан.
Та днес любезните девойки ме информираха, че старото ми модемче (едва от края на януари е) наистина не е за Win7. Обаче нямат процедура да ми го сменят с по-ново. Нито могат да ми го инсталират, защото не разполагат с драйвери. Само от тел. 123 можели да ми изпратят. Браво!
Ще ми изпратят мейби, ако първо - имам нет и второ - ако успея да се свържа с тях някога, докато още съм жива.
Абсурдно е такава голяма компания да търпи пълни некадърници за служители и да има подобно отношение към клиентите си! Няма да ви казвам какво им мисля в момента ...