неделя, 20 май 2012 г.

Беззаглавномузикално

Снощи на едно мило събиране за пореден път бодеше един важен не само за подобни мероприятия въпрос, който тлееше няколко часа и ескалира бурно и следполунощно, а именно: що е то нормална музика?

Това:


това:


или това:


Понеже съм на вълна Съскинд&Грийн и видимо бях най-трезва, съвсем спокойно разсъдих, че за разлика от скоростта на светлината, която е неизменна и независима от отправния обект на сравнение, в този и в много други случаи спорове ще има винаги и всеки ще е прав за себе си, изхождайки от своите промили, погълнати литри, пълнеж на черепната кухина и прочие подробности. Приемайки за себе си като верен отговор предизвикалият масови протести снощи №3 (на който съвсем м/у другото в едно друго време и на едно друго място се кефеха на живо 90% от спорещите), пожелах на компанията да върви около там, където е била, преди да поеме първите си глътки въздух на този свят, пуснах им един мил поздрав, който вероятно е разтопил душите им:


и още след първите кръшни тактове таксито вече ме отнасяше у нас, където спокойно и обилно се насладих на нормална музика (не разбирам защо 2 бр. съседи имат оплаквания днес - ще им мине бързо, предполагам).

Та наслаждавайки се, открих, че през миналия век Клаус Майне е завършил успешно курсове по сценично поведение при Лили Иванова. :D


П.П. Лоша и нетърпима съм, знам. Временно е - преуморена съм физически, претоварена от ежедневни служебни дебилщини и счупена емоционално. Но както пишело на пръстена на цар Соломон: и това ще мине.

20 коментара:

  1. Аве, Точе, историята разказва ли на кой пръст Соломон си е ноесл гореспоменатия пръстен?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не казва, Гост, но пък е хубава. :)

      Изтриване
    2. Срещал съм я. :)
      Въпросът беше чисто академичен и целящ да те разсее от излишно черните мисли. Знам, че ги приемаш нещата твърде навътре за разлика от мен, който бих бил страхотен лицемер, ако кажа, че мразя чалгата и че за нищо не струва.
      ПП: Не бъди толкова сигурна за скоростта на светлината, щото наскоро един авторитет по милион въпроси написа, че и тя не била постоянна, въпреки че била константа. От тоя момент даже се отказах да претендирам, че разбирам от физика поне малко. (подсмрък)

      Изтриване
    3. Ти пък що четеш Сульо и Пульо, така де - всякакви авторитети? :Р Аз съм ги ограничила до минимум, понеже си пазя айрянчето от обстрел с абсурдни или взаимно изключващи се твърдения. Ако съм заблудена, поне да е едностранчиво.:)

      Изтриване
    4. Не знам, Точе. Вероятно защото съм скрито жесток и понякога обичам да се смея на чуждата глупост, когато не се смея на своята. :Д

      Изтриване
    5. Мне, по-скоро си интелектуален мазохист. :Р Другият такъв, за когото се сещам, е Ламот. Понякога чете странни неща. :D

      Изтриване
    6. Мне, Ламот е много по-меркантилен от мен. Гледай само как е готов да монетаризира Сайфай увлечението ти, комбинирайки го с комерса. :Р

      Изтриване
    7. Неговата сериозност и широка мисъл (що се отнася до бизнес) са възхитителни. :)
      Спонсорирах го веднага поради тази причина с един прекрасен текст на бъдещ хит. За изпълнителка обаче да се поогледа на Околовръстното. :D

      Изтриване
  2. хехе, за миг си те представих да мааш гюбеци на масата :р
    Идея, имам идея!!!
    Предлагам ти да станеш сай-фай чалга певица! Аз ще съм ти импресарио!!
    Ще пееш чалга песни, но текстовете ще са от научни! За гравитацията и Айнщайн, електромагнетизма и Максуел, квантова механика, М-теорията и т.н. е, пак ще кълчиш кълки де, но научно :р

    Ще взимам само 30% от приходите! Deal? :p

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това само можеш да си го представяш, защото толкова много не мога да пия, а и ако се чупна така, вероятно се започна от ужасТ да се саморазпадам. :) Нещо като китарата на колегата ми (единственият, чийто телефон звъни неориенталски). Жалва ми се тези дни, че й се изпокъсали всички струни, когато с другия колега се опитали след мнайстата бутилка да посвирят на нея нещо азисово. :)

      Идеята ти куца, дори и ти да пишеш текстовете. :Р Никак не можеш да набуташ в тематиката им нещастна любов, наври ми го, пипни ми го, мерцедеси, дини, шопски салати, каручки, сълзи, сополи и други затрогващи феновете елементи. Няма да вървят сред заклетите слушатели, макар постоянните местообиталища и любима ТВ да се казват "Планет". Много далеч долу от нивото им ще бъдем и безинтересни, направо от сега сме фалирали. :)
      Плюс дето нямам тикви в сутиена си, т.е. имиджът ми здраво куца още в самото начало. :Р

      Изтриване
  3. Още преди Майне , съществували едни французи . Наричали ги рок група ШАРЛО :p
    Те снимали филмчета в които се гъбаркали с всичко що се движи :p
    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=990275

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това ще го гледам непременно и веднага, щом успея да понаваксам с Троновете. :)

      Изтриване
  4. Точе, след споменаването на Клаус Майне се чувствам задължен да те поздравя с нещо на Карлхайнц Стокхаузен. :P

    ОтговорИзтриване
  5. плашещо е това просто..

    ОтговорИзтриване
  6. Ностро, първата ми асоциация с хеликоптерите беше Вагнер и "Апокалипсис сега". :) Този инструмент може да свири и нормална, даже прекрасна музика според мен (не като това), обаче тя никак не влиза в горния спор, само за домашна употреба ми е. :) Не е за много промили ...

    Тоти, аз не съм страшна никак, пък Клаус Майне дори е забавен, мятайки сръчно ръчички като баба Л.И. във "Ветрове". :) Кое толкова те уплаши? :Р

    ОтговорИзтриване
  7. факта, че наистина е възможно толкова много хора слушали доскоро музика със смислен текст, хубава мелодия и без навиращи се в лицетот ти цици на всяка секунда и половина да прекрачат границата толкова лесно.
    ама надойдоха пациенти изведнъж и не можах да допиша :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ваше Благородиеее, госпожа Точка,
    Не везёт мне в смерти повезёт в любвииии, йеее!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  9. Мммм Ел, то на теб ако не ти върви в любовта, не знам на кого ще тръгне. :Р
    И това ми е особено любимо и е много далеч от терора с химни за Крассная армия, на който не за сефте бях подложена. :) При това този път нямаше и рускини, които задължително да уважаваме така.

    Тоти, неведнъж съм казвала, че зле дозираните алкохол, нет и виШУ образование на никого не прощават. :D
    А може би не трябваше така да се възмущавам, поне Славчо Трифонов ми спестиха. :)

    ОтговорИзтриване
  10. Ел, ти не пътуваше ли некъде :П
    Точе, а иначе, верно, нещо хубаво слушахте ли? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Труби, колкото и хубавото да е от една обемиста категория силно субективни, почти неопределими и особено разтегливи понятия - да. :) Имаше и моменти, когато бяхме с еднаква (по-добрата) дължина на вълната. Даже и си попяхме, аз подгрях съвсем прилично за Джо Лин Търнър, който иде тези дни. :)

      Изтриване