петък, 19 ноември 2010 г.

Sometimes I feel like screaming

Особено днес. Искам да крещя, въпреки че сутринта ви попях добре. Крещи ми се отпреди това и не от любовна мъка, а откакто срещу подпис ми връчиха на вратата един плик, в който се намираше отговор на една жалба. Всъщност отговор е много силно казано, прилича повече на отчетливо показан среден пръст от г-жата/г-цата - супервайзор в отдел "Обслужване на клиенти".
















Показан ми е в последния ден от законоустановения за отговор срок от 1 месец. И съдейки по написаното - вероятно и в последните секунди от работния й ден.

Можеше момите, които ми приеха жалбата, вместо да си чоплят носа в работно време и да ме разубеждават (да не съм се занимавала с такива неща), да си свършат това, за което им се плаща и да ми обяснят кой всъщност трябва да я напише. Или някой от групата техници, която всяка седмица е по сигнал у нас да търси и никога да не намира къде е проблемът с нета. В случая - мъжът ми като титуляр трябвало, не аз. Което е доста тъпо и несериозно оправдание - можеха да вземат някакви мерки в тази смотана компания, чакайки едновременно с това въпросните документи.

Защото аз чакам да ми решат проблемите, а те дори не са си мръднали задниците цял месец да ги разгледат. За два месеца имам вече пети модем, работещ малко по-добре, но не идеално. И причината не е само в него, а някъде, където никой не я открива. Аз също не мога. Има си хора за тази работа. Когато си купувам хладилник или печка, аз съм просто ползващ ги клиент, не задължително хладилен или елтехник. Когато се повредят, викам именно последните за диагностика и поправка. Та и с нета така ....

Продължавам да НЕ получавам като качество и количество това, което искат от мен да им плащам. Писна ми от синекурци.

Всъщност май не ми се крещи, а ми се иска едно РПГ или нещо от сорта - да го разходя до София, да го паркирам срещу една висока сграда и ...





8 коментара:

  1. Споко! Ей сега ще викна
    личната охрана и ще ти помогнем.

    Такива безобразия не трябва да се търпят.

    ОтговорИзтриване
  2. Ел, не ги търпя, не съм спряла да протестирам - пришки ми излязоха на устата и ухото вече. А като реша да го направя малко по-шумно и с по-цветист изказ, директно ми затварят.

    Миналия петък един мил младеж най-накрая ме взе много присърце, води дълга и неравна битка, в резултат на която тотално блокира модема дистанционно. На всяка последвала молба да направят нещо, отговаряха, че те били до там и групата щяла да ме посети в понеделник. В понеделник от групата ми звъннаха и най-невинно ме питаха какво толкова станало, че непрекъснато притеснявам хората на тел. 123, ма верно ли съм нямала нет чак от петък до понеделника ...

    Едва ли има друга компания, която прави всичко възможно да си изгони клиентите.

    ОтговорИзтриване
  3. До сега да съм ги сменила сто и петдесет пъти, мамицата им. :(

    ОтговорИзтриване
  4. Фроги, аз също, обаче както вече много пъти обяснявах, в глухата провинция изборът е почти нулев. Чакам отзиви от приятели, техници в blizoo, които минават на някакви техни промоционални планове и още други около Нова година.
    С Глобул и Мтел не знам дали няма да е същата дръжка.

    ОтговорИзтриване
  5. Я, Точ, имаш от умрял писмо! :D

    ОтговорИзтриване
  6. Я, верно ли? Ще направя напъни да си проверя мейлите. :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Точе, бегло ти проследих сагата с особено любимите ми Вивавзлом. Преди няколко месеца престанах да ползвам услугите им, поради перманентната липса на обекта на услугата :/. Та това, което описваш ми е до болка познато. Проблемът с лошия нет може да се дължи и на това, че в част от страната капацитетът на техническата им база отдавна е прехвърлен и ти си поредното пиленце, качено на и без това чупещия се клон (естествено това няма как да ти го кажат в офисите им, въпреки че го знаят)... или просто си ползваш един/два/пет от серията им проблемни модеми, внесени преди време.

    Та така де, дано успееш... да си намериш по-добър провайдър.

    П.П. Как лапнах кукичката от заглавието само (това ми е една от най-любимите песни).

    ОтговорИзтриване
  8. Скай, казаха ми това за капацитета - съвсем под секрет, приятел, който е управител в един от офисите. Явно клонът при мен ще падне всеки момент. :) Пак той ми каза, че няма начин да не ми отговорят на жалбата, задължени са, но дали ще направят нещо, е съвсем отделна тема. Виждам, че не ме е излъгал (не помня на колко водки беше, докато издаваше тайни от кухнята). :)

    Ще ги сменя при първа възможност с огромно удоволствие. Уморих се да ми пречат на работата, да слушам крясъците на децата как пак им лагвало или паднали от сървъра и още подобни дребни неудобства.

    Песента и аз я обичам много. Много. Бих я чула с голяма радост някога и на живо. :)

    ОтговорИзтриване