четвъртък, 1 септември 2011 г.

Тюрлю-гювеч

Сезонът на изключително лесния и непретенциозен тюрлю-гювеч е. За разлика от имамбаялдъта, в него можеш да набухаш буквално всичко, за което се сетиш. Или което не става за друго. Виждала съм и плуващи в мазничкото сини сливки (липсваше ми необходимата доза мазохизъм да опитам), а като чета коментарите под рецептата, можело и с гъбки, и със зелено грозде ... Чакам някой да се похвали, че е добавил към останалите продукти и резултата от веце-напъните си.

Докато това се случи с кулинарния тюрлю-гювеч, велики умове са ни приготвили празничен такъв. В името на хубава иначе кауза.

Да са живи и здрави музикалните инвалиди, които ще изтърпят проявата, без след това да станат абонати на цветнички рецепти.



9 коментара:

  1. Точке, това плакат с любимите ти изпълнители ли е? :р

    ОтговорИзтриване
  2. Мхм, липсват Кичка Будурова и Веско Маринов само.

    ОтговорИзтриване
  3. Не липсват. Те са някъде там! :D

    ОтговорИзтриване
  4. А на мене ми липсва онуй нещо Икебаната, какмубешеимето. :)))

    Но да гледаме положително, както викаше Крадливо дедо - входът е свободен. Те си знаят защо... :Р

    ОтговорИзтриване
  5. Ау, Фроги! Как можах да забравя този атрактивен мачо с изключително съдържателен репертоар?! Поздравче! :Р~:D

    Ностро, ти да не си им агент на двамата, че си толкова уверен?! :Р~

    Не мисля да проверявам лично дали свободният вход ще осигури наплив и жадни за зрелища тълпи. :D
    Ако може някакси да облекат съзвездието с онези ризи с дългите ръкавки и да ги отведат надалеч и на закрито, да си пеят на спокойствие, ще е супер! :D

    ОтговорИзтриване
  6. Коста Марков тук би бил черешката на тортата.

    ОтговорИзтриване
  7. Емил, малко ме е срам, но за него знам единствено, че е брюнет. Следващите нощи може би трябва да отделя за запознаване с репертоара му. ;)
    Но като идея за контраст с другата русолява звезда е добра идея. Към Софка (ау, може ли пък тя да е без Слави?!) трябва да се добави също едно светлокосо изкушение. Може би това? Има само един мъничък проблем за него, че поради енциклопедичните си познания по география двамата с Азис вместо в село Снежина, могат да се озоват на връх Снежанка.
    Ех, не им е лесно хич на организаторите ...

    ОтговорИзтриване
  8. ОЛЕ ОЛЕ ОЛЕ ОЛЕ ОЛЕ

    извинявай Точке, пробвам си гласа за мача довечера :Р

    ОтговорИзтриване
  9. Викай си колкото искаш - аз съм настъпана от слон по ушите. :Р~

    П.П. Довечера НЕ идвай да ми го разказваш, битте, защото футболът ми докарва леко суицидни помисли. :(

    ОтговорИзтриване