вторник, 26 април 2011 г.

Най-най

Наруших лежащата си стачка по празниците само два пъти с лечебна цел. Напълно забравих за острата си и упорита кашлица след няколкочасово караоке, а за глабоволието – след кратко следобедно потапяне в пасторална идилия. Обичам такива бягства от панелите и шума, на слънце и чист въздух, особено в шарените сезони, дори да са за час – два. Цветята, дърветата, птичките, пчеличките и всички останали живинки, аромати и гледки проветряват ума и душата и зареждат невероятно. Седейки под клони с красиви бледи цветове, през изпразнената ми от мистерии, вампири, убийци, пияни, дрогирани, луди (и всякакви други, които не са сами със себе си) глава се появи моментно една тема, по която наскоро писахме много и пак си остана недовършена. (както казва Ламот, липсват още гледни точки)







Аз съм красива, най-красивата. Когато съм млада, разцъфтяла и в мен се наливат сокове. И когато съм зряла, апетитна и изкушаваща. Будя емоции и страсти, предизвикващи бедствия.

Аз съм най-голямото бедствие. Без мен онези двама наивни лакомници никога нямаше да бъдат изгонени от Рая и заедно с потомците си да започнат да унищожават с тъпо постоянство Земята.

Аз съм хубава, най-хубавата. По-хубава и от Хубавата Елена. Не заради нея избухна Троянската война, а заради мен. Аз внесох раздор между богините и съвсем очаквано беше какво ще измисли една ядосана и отмъстителна жена, разполагаща с власт - научи хората що е то война.

Аз съм най-важният герой в приказките. Без мен много от тях нямаше да ги има, царете нямаше как да разбират кой е най-умният им и силен син, обикновените момци нямаше да скиторят из чудни светове и да си намират неродени моми или другоземни царски дъщери след як тупаник с многоглави лами. Без мен и Снежанка никога нямаше да попадне в полезрението на своя принц и щеше или да се пенсионира като домашна прислужница на джуджетата, или да ги изпокара до смърт кое да я приюти в леглото си (ако не са склонни на по-хард версия 18+).

Аз съм най-удобното и изчерпателно обяснение и утешение за околните при несполучлива или неподходяща според тях връзка. Хубавите ябълки прасетата ги ядяли.

Аз съм най-голямата заблуда на хората. Жените вярват, че като се тъпчат с мен, ще живеят вечно и ще приличат на Пенелопе Крус или друга филмова фиданка. Мъжете вярват, че като ме лъскат и препродават, ще станат поне милионери. И все още масово вярват, че заради мен Нютон се бил подсетил нещо си за гравитацията. Нека си вярват и да се радват, прощавам им.

Едно не мога само да им простя. Като съм най-най, не означава, че точно мен трябваше да напъхат в любимото си здрачно недоразумение. Много съм обидена. Това ли заслужавам след целия си принос към човечеството?














17 коментара:

  1. Най-най-най-накрая някой да заеме и позицията на горката ябълка :-) Браво Точке :)
    О, аз я имах "Здрач", но я подарих. Откак си я купих се научих да не следвам масите :) Започва с библейски цитати, а ябълката е точно взета като "забранения плод", щото двамата лигльовци в книгата им е било забранено да се перкат....обичат де :Р

    Аве горката ябълка :.<

    ОтговорИзтриване
  2. Ама ако беше банан и имаше секс в книгата щяхте да сте фенове, нали!
    :)))))

    ОтговорИзтриване
  3. Ламоте, хич и не мисля да си мърся библиотеката с мормонски мозъчни диарии. Достатъчна ми е бозата, която поех, обърквайки се да гледам първата част на филма.

    Затърсих тези дни нещо в нета за една вампирска класика и много здрачен боклук трябваше да разрина, за да стигна до търсеното. На всичкото отгоре в последните години обира най-много филмови награди на MTV, а тази година - и 4 награди "Изборът на публиката". Егати и публиката, егати и журитата!

    Ел, права си. "Здрачният" банан е много по-симпатичен, както и останалите варианти. :) А за секса другарката Майер да не се прави на ущипана, феновете й сега са много по-отворени на тази тема (и от по-ранна възраст) от родителите си. Не понасям лицемерните моралистки.

    ОтговорИзтриване
  4. Ей тва е, някой да се сети и за гръцмуля нещо да напише. :) Тъй де, за адамовата ябълка. :D

    А на Ламот, задето си бил купил "Здрач" как ще има да му се присмивам. ПХАХА-ХАХ! :D

    ОтговорИзтриване
  5. От седяла на течение глава, Ностро, всякакви глупости можеш да очакваш. :)
    Току-виж някой ти прочел коментара и се вдъхновил и за останалата анатомия. :D

    Ламот сигурно си е купил книжлето, за да си подпира матрака като мен, обаче 512-те страници не са му паснали като размер и бързичко се е отървал. :D

    ОтговорИзтриване
  6. Пък аз като една добре оформена евина круша ще пратя поздрав на Ебалката:))..ъъъ..ябълката на раздора де;)

    пп-пфф, Точе, не ми обръщай внимание, днес ми е едно такова , лигаво , порочно едно такова:))

    ОтговорИзтриване
  7. Иди, все така да ти е, страхотни шедьоври твориш. :)
    А според скромното ми естетско мнение крушата е по-апетитна и изкушаваща от ябълката. Що са излъгали така горкия Адам, не разбирам. :D

    ОтговорИзтриване
  8. ...хаха. Ми А де!:) Обаче тя( ябълката) компенсира с едно нищо и никво ударение, но какво значение може да придобие. Слушай само- ебАлака!
    А?А??!
    :)))

    пп- "шедьоври"? Уау, даже не се свиня да съм скромна:)

    ОтговорИзтриване
  9. ..пача съм! ЕбАлка, мааа, не ебАлАка..ъхх

    ОтговорИзтриване
  10. Нищо и никакво ударение, обаче напомня за вечния и непреходен мерак, основата на всичко, същината на нещата и т.н. :)
    (разбрах те, хубаво би било да има опция за ей такива дребни корекции, ама нъцки ...)

    А скромността била за тези, които нямат други качества. :)))

    ОтговорИзтриване
  11. "Здрачният банан" звучи много фешън. аз бих си купила такава книга. ама със сигурност. бтв, позволяваш ли ми в бъдеще да го използвам тук-там тоя здрачен банан? :)

    ОтговорИзтриване
  12. п.п. Точе, аз съм останала с впечатлението, че най-привлекателният плод за мъжете всъщност е сливата, не круши, ябълки и други зарзавати..

    ОтговорИзтриване
  13. Такава книга вземи да напишеш ти, имаш потенциал. :D Направо ще разбиеш Стефкината сага. :)

    А сливата не сме я коментирали като мъжки блян и фетиш, защото е ясна по дифолт. :D

    ОтговорИзтриване
  14. ха ха ха, абе надценяваш ме. въпреки че, както съм почнала, събирам матрял.. първо троянския слон от Червената шапцича, ся здрачния банан.. доста шизофренична история ще излече. най-много да ме приберат в парти центъра на 4ти километър :)

    а за плодовете.. бе замислих се.. по тая твойта схема аз трябва да приличав на геннодифициран фъстък, расъл на доста силна гравитация.. :)

    ОтговорИзтриване
  15. Нашият парти център не работи, така че ще дойда ти правя компания. :D И още на няколко човека знам, че ще им хареса там. :)

    П.П. Не разбирам особено от градинарство, от генетика - хич, обаче мисля, че при теб се е получил много сполучлив резултат. :D

    ОтговорИзтриване
  16. аа.. и червен килим с хляб и сол ще ви постеля, вие само ми елате :)))
    а ти как можа баш голата ми снимка от 65 голЕмия сняг да изтипосаш? :)

    ОтговорИзтриване
  17. Само до тази се докопах, беше изпаднала между колбите и епруветките на Ламот. :)

    ОтговорИзтриване