събота, 3 юли 2010 г.

Падане в рая

Ако ви е сиво и криво от дъжда или много горещо навън и не ви се излиза (или няма къде и с кого), ако фаворитът ви е паднал на мача или просто имате нужда от разведряване и хапче смях, подарете си го - тук има цяла шепа с такива хапчета.

Филмът е от 2004 г, попадна ми малко по-късно и тези дни го открих отново при подреждането на дисковете, на които съм запазила филми, заслужаващи второ, трето и повече гледания.


Много добър, цяло удоволствие е. Има война, блондинка, любов, хепи енд плюс още много неща и хора. Всичко това, дори и най-обикновените житейски ситуации, са представени с огромна доза хумор, балкански и неподправен.

Филмът е с цензурирани и нецензурирани субтитри, което ми се видя излишно - и без тях цветистият им език се разбира достатъчно. :-)

Не можах да намеря трейлър, има само отделни непреведени епизоди. Ето два от тях. В първия бабето учи английски. Упражнява го през целия филм и то доста по-сполучливо от "съмтайм уин, съмтайм люн". :-)






4 коментара:

  1. Страшен филм! Сърбите са си царе на комедията и нямат скучни филми :) И аз го препоръчвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Определено! :)
    Сега ще си изтегля и Горещ вятър, да си имам още малко смях на склад. :)

    ОтговорИзтриване
  3. За първи път го чувам :) Ще трябва да го потърся да го видя.

    ОтговорИзтриване
  4. Няма да съжаляваш, днес при второто гледане ми донесе същото настроение. :)

    ОтговорИзтриване