четвъртък, 22 юли 2010 г.

Късметлийската ми седмица

Обичам, когато ми се заредят такива дни - пълни с малки, хубави и неочаквани случки и жестове. Толкова малки, че не си заслужава да се споменават, но пък носещи много хубаво настроение и приятни емоции.
Късметът рядко ме навестява и затова не правя опити да спонсорирам тотото или подобните, собственост на г-н Божков. Повечето неща се случват след много труд и усилия, подаръците са рядкост. Тази седмица може и да съм му помогнала малко на късмета, поработвайки за него, но в повечето случаи сам се натискаше да ми се усмихне.

В понеделник ме намери една приятелка, с която от 3-годишна възраст до първите ми студенстски години бяхме неразделни. После тя се затри някъде из Италия и разбирахме какво се случва една с друга от разговори между майките ни или брат ми и сестра й. Намери ме във ФБ, тъкмо когато бях на път да си деактивирам отново акаунта. Спираше ме само това, че е единственото място, където се събираме компанията от гимназията, пръсната из всички европейски държави.
Сега всяка свободна минута сме там и не можем да се наприказваме - половин живот, при това - по-съзнателната му част, не се побира в няколко думи. Координираме си и едновременното скорошно прибиране в Бургас.

Във вторник ми се обадиха с оферта за работа. Не съм я търсила, намерили ме от познати. Звучеше доста примамливо и като нещо, което ще ми хареса, а и предлагаше доста свободно време и възможност да я комбинирам с работа на още едно място, за което чакам потвърждение.

Та тръгнах днес за интервю и да си поговорим. Идва таксито, правоуправлявано от опушен субект от малцинствата, налапал цигара. Първата ми мисъл беше, че е крайно време късметът да ме е напуснал. Зачудих се дали да звънна и да предупредя, че чакам следващо такси и поради това закъснявам за срещата или да изтърпя неизвестно количество време (поради разкопките из града и неустановените маршрути) облъчването с ухания и върла чалга. В този момент човекът хвърли цигарата и се извини. Качих се и изненада - колата чиста, ухае приятно. Той - видимо често посещаващ банята, с приятен парфюм, говори на много правилен български и (радост за ушите ми) - слуша Радио 1 Рок.
За работата ми дадоха достатъчно дълъг срок да помисля. Ако все така ми върви, може да се появи отнякъде и нещо по-добро.

Вчера най-накрая събрах сили да отида до бившата си работа, която напуснах съвсем импулсивно за 15 мин. Поканиха ме с писмо да си получа документите и заплатата. Подозирах, че последното е само примамка, за да ги посетя и да се наслушам каква съм ... (ще спестя милите думички). Била съм свидетел няколко пъти на подобни сцени. За късмет улучих в офиса само подходящите хора, приключих за десетина минути, през които водихме много приятен разговор. И ми платиха изненадващо всичко. (Благодаря за което!) Това означава първо едно: че утре вечер ще слушам в Каварна ето това:



А ако късметът ми продължава да работи и до края на седмицата и се уредя с транспорт, в неделя ще мога пак там да се насладя и на това:



Стискам си палци. :-)

15 коментара:

  1. Има и такива дни :D
    Айде тогава да ти е приятно слушането, Точице :D :D

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Kal4o! :)
    Чаках го този фест много време и без малко да ми се размине.

    Дано са ни повече на всички хубавите дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Точица, много хубаво, има такива периоди в живота - тръгва и не спира. Пожелавам ти все така - по вода, всичко да е ОК :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря и да ти се връща! :)
    По-често съм безкъсметна (като родена в понеделник) и се радвам и на най-малкото. :)

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се за теб!
    И още неочаквани хубавини да те изненадват! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, теб също, Пламене. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Очаква те 3 - дневно мега шоу :)

    ОтговорИзтриване
  8. Вал, за съжаление тази година ще е на прибежки, без тридневен билет.
    Но по-добре една или две вечери, отколкото нито една.:)

    ОтговорИзтриване
  9. Хехехе.... "Синхроничността" на Юнг в действие :) Поздрави, Точка, стискам палци все така да върви, но не допускай прибързано, че "е крайно време късметът да ме е напуснал". Така де, не го гони зорлем :)

    ОтговорИзтриване
  10. Стискам си го! :)))
    Онова е просто засраховка, много хубаво нали не било на хубаво. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Да бе, да! Многото хубаво си е много хубаво! :)Иначе казано - колкото повече, толкова повече! :)

    ОтговорИзтриване
  12. И аз харесвам Мечо Пух. :)))
    "Понякога седя и си мисля...а понякога просто си седя ..."
    (обикновено второто правя :)))

    Ако знаеш на какъв музикален шедьовър попаднах преди малко ... Тъкмо го украсявам с картинки. :)

    ОтговорИзтриване
  13. След малко, ако си още буден, ще го видиш. :Р

    ОтговорИзтриване
  14. Ще съм буден - нали това си ми е времето, а и съм хванал да си пиша нещо, така че ще го видя

    ОтговорИзтриване