петък, 15 октомври 2010 г.

Дреболийки

Открийте 10-те разлики:





















Аз не успях. Стигнах до цвят, опаковка и цена.
Съставът е еднакъв, грамажът и вкусът - също. Заради малката кръгла шаренийка обаче цената от 5,19 лв се променя на 6,29 лв.

Нищо работа, нали? Дреболийка ....

Само че подобни дреболийки ми бъркат в здравето. Най-меко казано.

Днес разкарах поредната такава. След като се пенсионирах на тел. 123 и почти ми поникна брада, чакайки да ми отговори някой там или да дойдат обещаваните ежедневно техници, (уж) дойде краят на мъките. (началото им - тук и тук)


За почти месец изслушах следните бисери от работещите там природни недоразумения:
* първо се научете да работите на компютър и после ни притеснявайте
* имате вируси и блокирате мрежата си (други мрежи явно са имунизирани, щом не им действат)
* щом се закачате с кабел, работете си така, можете и без безжична мрежа (егати капризната лигла дето съм)
* щом теглите от торенти в момента, няма как да имате безжична мрежа; спрете ли да теглите, ще се появи
* в момента много активно Ви стига нетът до модема, от там нататък се оправайте сами, ние не сме у Вас на компютрите Ви
* сега нали имате нет, не разбирам защо протестирате? Ами ако трябва - да, рестартвайте се на всеки 10-15 минути, щом Ви помага и се обадете, когато нямате. (ще се, стига да ми вдигат, не да чакам по час и нещо)
*единственото, което можем да направим за Вас, е демонстрация на услугата - че модемът си работи с лаптоп на нашите техници. Дали ще работи и с Вашия ли - откъде да знам, не съм компютърен техник.
*госпожо, нищо не мога да направя за вас, заявката Ви още се обработва от технически отдел (20 часа!) и какво като са Ви обещали да дойдат днес и още не са, Вие си чакайте, а аз ще предам на преките си ръководители за Вашия проблем.

Добре, казвам - предайте им. Аз в това време отивам да подам жалба.

Докато пишех жалбата (за която се опитваха да ме разубедят в централния виваслонски офис), техниците са дошли у нас на пожар, с час и нещо след уговореното време. И проблемът се оказал ей-тази дреболийка, объркана от предишната група техни колеги:












Радостни, че точно в точно в този момент не съм у нас, са я сменили - без извинение. Може би ще си го получа в отговора на жалбата, която ще замине по етапния ред някога другата седмица - такъв бил редът.
Запазих им хвърленото в коша кабелче. Могат да се обесят колективно на него. Останалото, което им мисля, изисква много червени точки.

11 коментара:

  1. Еееемаха, "капризи и протести" :D :D :P
    Стига вече торенти, Точице :D
    Не стига това ами и месо искаш да ядеш :D
    От Брадърса не знам какво да очаквам - другите, които пробвах не бяха нещо особено. Или и преди са били от "мИсо", или нищо не се е променило /освен цената/ :D :D

    ОтговорИзтриване
  2. Преславски, не ме харесват там, където работя - не ставало четирибуквието ми за "машаллах", угояване му трябвало. :))) И аз опитвам с кИфтета и шоколади тези дни.

    Ще тегля, когато мога и още как! След като ми орязаха виртуалния живот, едните филмчета ми останаха. :)

    ОтговорИзтриване
  3. А честито! Както се казва: днес - нет, утре - два, в други ден - пак тесла. Упс, без третото. То беше по интерция. :)

    Та със здраве да си го ползваш, ако след брадърса ти е останало и такова. Чувам, че днес открили соя в "старопланинските" месни продукти. Сега остава да открият и месото...

    ОтговорИзтриване
  4. Ностро, кротко с пожеланията, да не го отнесеш ти вместо онези младежи и девойки. :) Понякога ставам много лоша. :)

    ОтговорИзтриване
  5. За вирусите ти препоръчвам www.dr.web.com

    ОтговорИзтриване
  6. Емо, нямам никакви вируси. Това са бълнувания на некадърните им служители.

    Между другото, след 4 часа безоблачно щастие в нета, отново нямам. По неизвестни причини. Мъча се с мобилния, чийто вътък едва стига за нормално ползване на джимейл. За блога е въпрос на късмет.

    Съжалявам, не мога да чета ничии блогове. Нито да пиша (не че някой има голяма полза от писането ми). Тъкмо ще си починете от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  7. "егати капризната лигла дето съм!!!"

    Пфуууу едно нещо да ме разсмее днес!:))))

    Тъкмо да те поздравя и....прочетох последния пост:(

    ОтговорИзтриване
  8. Лелеее, каква одисея се е получила с този нет:) Пълен абсурд - ако ми отговорят по този начин - ги сменям веднага!Моите доставчици идват веднага, ако се наложи, те ми се обаждат и ако имам проблем с лаптопа веднага дават решения. Как ги търпиш тези - не ми е ясно...Освен късмет да ти пожелая...

    ОтговорИзтриване
  9. @Онди, има известен напредък - за един компютър вече поне няма проблеми. В момента, в който се включи втори, независимо кой, се започва едно непрекъснато влез-излез. И на любителите на садо-мазо този секс ще им дойде в повече.

    @Цвети, това дори не е мижав местен доставчик, а голяма и известна компания.
    Както писах и при предните си жалвания тук - ако имаше с кого, бих ги сменила веднага. Вчера говорих с приятели, работещи в blizoo. Отида ли там, ще е "от трън, та на глог".
    Да си *** смотания късмет.

    ОтговорИзтриване
  10. Оо,никъв Кейбъл тел! blizoo-де. Абсурд! Личен опит, повярвай. Съчувствия, съчувствия, съчувствия. И здрави нервни окончания ! Добре,че вдявам от компоти,жици, кабелаци, та поне това не ми се наложи да се допитвам до проклетите вивакомци.Когато отидох да искам нов модем, защото , заради него имах проблем с нета,не можех да чета нито блогове, нито нищо.Постояно рестарт на проклетията. А онези ме изкараха-лелемайкоууу, тъпа та вдлъбната. В крайна сметка им теглих една сочна и си го купих. По-добре да дам само пари, отколкото пари и нерви. Стискам палчета всико да приключи възможно най-бързо!

    ОтговорИзтриване
  11. Безкрайно много нерви ми костват и непрекъснато ми сговняват деня. Но нямам по-добра алтернатива тук. Ще се боря до дупка да получа това, за което плащам. Ако вярвах на всичко, което се опитаха да ме изкарат, до сега да съм се гръмнала поне 3 пъти. Добре, че остарявайки и малко поумнях, та спрях да се връзвам на хора, вкарващи в мисловни напъни предимно четирибуквието си.

    Чакам си отговора на жалбата и се опитвам да си преборя снощното душевно разстройство и да звънна пак, за да ги информирам, че не са си забърсали всичкото осрано и се налага пак да доприпкат.

    Сочните им ги тегля непрекъснато, лошото е, че детенце много ми се радва, слушайки и попи педагогически неподходящи фрази. Ползва ги със същото предназначение и за същия адресат като мен, което е успокоително донякъде. :)

    Тази сутрин съм почти вери хепи, защото успях да си дръпна цели 2 филма и да изчета повечето от пропуснатото през последните дни тук. След малко, когато заработи и другия комп, ще изчезна отново за неопределено време.

    Онези сигурно са прочели тайната ми мечта за достигане на нирвана посредством нет-диета и бързат да я реализират. :)))

    ОтговорИзтриване