вторник, 28 септември 2010 г.

Шибаняци!
















Това е най-милата думичка, с която мога да нарека една компания, късаща от доста време нервите на клиентите си. Иначе в момента от принципно много възпитаната ми уста се леят такива думички, пред които тираджийско-каруцарската лексика силно бледнее.

"Съжаляваме за забавянето. Вашето обаждане е важно за нас. Моля изчакайте."

@бах т`ва изчакване - на 76-тата минута затворих телефона, всяко волско търпение си има граници.

Имам проблеми с тъпия нет на Виваком от дълго, дълго време. След разговори с добър и не чак толкова тон пращаха след многократни напомняния някого, човечецът обикаляше модема, звереше се умно, слизаше до мазата да провери телефонните кабели и после неизменно ми заявяваше, че линията е наред, проблемът е в компютрите у нас. Обаче колегите му, адекватни по тази техника, все бяха в командировка на стотици километри. На другия ден ми звъняха с обяснението, че сме наблюдавани 24 часа, нетът стига до нас и следователно няма нужда от смяна на синичкия модем.

Миналата седмица ми прекипя, защото плащам за нещо (и то не малко), което ползвам непълноценно. След почти скандал с умниците на тел. 123 обещаха още на другия ден, в петък, да пратят хора следобед. Тръгнах си от работа, за да ги чакам. Дръжки! Появиха ми се в ранната съботна сутрин, без предупреждение, тъкмо тръгвах на път. Изчаках да се порадвам на новото бяло модемче. Супер е, само дето нет има единствено по кабела, не и на лаптопа. Единият си поигра, констатира, че е пълен с вируси (или нещо такова си било) и блокирал безжичната мрежа и толкова - да съм си го оправела, да не се закачам към нета и си тръгнаха с чиста съвест.

Понеже със стария модем си имах, макар и бавен и с прекъсвания нет - на същия лаптоп, се заинатих. До днес съм го пробвала на 3 различни безжични мрежи и не е спирал нито за секунда. А у нас на всеки 5 до 10 мин. ми излиза идиотското съобщение от снимката.

Реших да се спасявам с безжичния нет. Да, ама не. Модемчето отказа да се инсталира и след като се порових, установих, че не поддържа "любимия" ми Win7. Понеже на тел.123 са събрани кош умници, които само си прехвърлят топката, днес директно отидох в най-новия им и голям офис. Имам опит вече с разкарването по офисите им и висенето на телефона - през пролетта по незнайни причини нямах мобилен нет почти 2 месеца. Всеки ме пращаше при другия, всички възможни причини липсваха и никой не знаеше какво става. Накрая просто тръгна, но междувременно бях набедена за истерична клиентка от много добър приятел, управител на единия вивакомски магазин. Е, вече е бивш приятел, но Виваком могат да скъсат нервите и на най-големия дебил след опаковка лексотан.

Та днес любезните девойки ме информираха, че старото ми модемче (едва от края на януари е) наистина не е за Win7. Обаче нямат процедура да ми го сменят с по-ново. Нито могат да ми го инсталират, защото не разполагат с драйвери. Само от тел. 123 можели да ми изпратят. Браво!

Ще ми изпратят мейби, ако първо - имам нет и второ - ако успея да се свържа с тях някога, докато още съм жива.

Абсурдно е такава голяма компания да търпи пълни некадърници за служители и да има подобно отношение към клиентите си! Няма да ви казвам какво им мисля в момента ...

23 коментара:

  1. Какво да ти кажа, олекна ли ти поне малко като го описа? Ако да, все е добре
    Понякога тия блогове са като вентил за парата:)

    ОтговорИзтриване
  2. Кръстю, изобщо не ми олекна. Нетът ми трябва!
    В момента вися за втори път на тел. - вече 30-та минута ...

    ОтговорИзтриване
  3. Изсипи бомбите си над тях!

    Нуклеарните такива, сега някой да не сбърка :)

    lol

    ОтговорИзтриване
  4. Vivacom имат сериозни проблеми с кадрите, само недоносчета. И това 123...и изчакването на цялата песен - пълни некадърници. Ами сайта им, като на аматьор. Доскоро не приемаха регистрации за ел. фактура с АБВ поща. Ама вече предлагат и цифрова телевизия. С това качество на услугите?

    ОтговорИзтриване
  5. :(кофти работа..дано да се оправиш по-бързичко

    ОтговорИзтриване
  6. Ламоте, хич не ми е смешно, да знайш! След близо 3 часа висене на телефона в момента съм с нет на кабел, но понеже е къс, размествах мебели и сега го прескачаме. Безжичната мрежа изобщо се изгуби 10 минути след телефонните съвети. А за другото модемче след известно мотаене ми казаха да се обадя утре. Брада ми поникна от чакане ...

    П.П. Онези си бомби и без това не давам на всеки срещнат (чут) :)))

    Светле, безкрайно са изнервящи, а по-лошото е, че нямам алтернатива.
    А песента е адски дразнеща ...

    ОтговорИзтриване
  7. Онди, изпилиха ми нервите, решение няма и всичко пак ще се повтори утре, вдругиден и кой знае още колко.

    ОтговорИзтриване
  8. Да изсъхнат мръсните гадове! До посления!!!!
    И няма предвид гадните клиенти от миналия ти пост :)))))))))))

    ОтговорИзтриване
  9. Дринов, не знам дали нещо ги лови тях. :)
    На второто обаждане ми вдигнаха към 40-тата минута и аз вместо поздрав: "А бе вие в коя галактика се намирате, с часове чакам свързване!" Хич не бях възпитана по-нататък. :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Точе, гледам че с Ирония сте имали подобни перипетии, а и то кой ли не е минавал през тоя ад... Решението е само едно - национална стачка. Всички техни потребители едновременно се отказваме от услугите им (те пък едни услуги), спираме си телефоните (те пък едни телефони) и ги пращаме по дяволите (то пък и кви ли дяволи да им намериш). Сега остава въпросът с организацията, но то всяка една инициатива от блоговете (бивши квартални седенки) е тръгнала, тъй че... :)

    ОтговорИзтриване
  11. Ностро, на Ирония бързо са й вдигнали - и на тел.123, и кръвното. :))) Сумичката малко стряскаща само.

    За стачката не пускай фитили, че току-виж станала, дори по-ефективна от учителските и фермерските. :) Телефоните с радост ги отказвам, обаче като откажем и нета - ни новини ще има, ни филми и музика откъде да теглим. И чатове, социални мрежи и блогове ще замрат - ей т`ва е големият ужасТ. :)))

    ОтговорИзтриване
  12. ламоте ли? Аз нищичко не съм казал! :D Все пак благодаря, че мислиш за мен? :P
    Честита нова визия на блога, в унисон със сезона е.
    Браво за преминаването към Прозорец 7, засега работи отлично при мен :)
    Дано гадовете си размърдат задниците.

    ОтговорИзтриване
  13. Точе, и това го казва радетелят на офлайн времената и живият контакт! :D

    ОтговорИзтриване
  14. Хвана ме в крачка направо! :))) Заради новините и тегленето е най-вече, щото ТВ не гледам и тукашното кино много бавно отреагира. :) Иначе съм с две ръце за контакта на 4, 6 и повече очи. :)))

    ОтговорИзтриване
  15. Ламоте, принудително беше преминаването към 7-та и взех да свиквам дори, без да искам. :)))

    Визията после и снежна ще стане. :) (не искам да идва това време, искам си лятото пък! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Мда, от яд вече не мога и да чета. :)
    Елфът беше с бомбите. :)))

    ОтговорИзтриване
  17. Аз затова се махнах веднага щом ми изтече договора!

    ОтговорИзтриване
  18. Добре дошла в партията, Точи. С тоз проклет нет първо имах проблеми, смених модема. С петстотин зора. После пък изместването- един месец нерви, крякане и тигелиране на офиси. Абсолютно са некадърни, а най-смотаното е,че нямат връзка помежду си- 123 и офисите. Едните казват едно, а другите друго. С нетърпение чакам да ми приключи договора..Абе изобщо-пълен шит.Дано по-скоро всичко се оправи при теб.
    Тъпаци свински такива.!Пффф, вкиснах се.

    ОтговорИзтриване
  19. "Съжале боку" :D
    И аз имам проблеми с вивакомския интернет - бавен и непостоянен. Кога ли ще дойдат фирми като "Мегалан" или "Спектрум нет" в малките градчета като Шумен?
    Как е седмицата - харесва ли ти?

    ОтговорИзтриване
  20. Никога "Виваком", имах позната, която дори срещна трудности, когато реши да ги зареже. То не бяха врътки, то не бяха номера...А пък това за вирусите си е редовно. Като не могат да измислят друго - вируси...Миналата зима така и мен решиха да изпързалят/друга фирма/ и аз им го оставих за преинсталация. Обаче след това ми поискаха неприлично висока сума, аз си взех лаптопа и не им платих и стотинка. Като очаквах след това всеки момент да ми спрат интернета. Но, не го направиха - защо ли??????

    ОтговорИзтриване
  21. @Gothika_47, Ирония, Цвети - ако имах избор, с удоволствие щях да избягам от ВиваСЛОН. Но останалите доставчици тук са още по-зле.
    Това прехвърляне на топката между офисите и 123 е без никаква полза и пилеещо много време и нерви (нашите, докато те си бъркат в носовете).

    Днес си ги спестих - сега се прибирам от работа и хич не ми е до тях. Изобщо не ми се проверява дали са ми запомнили проблема и дали са намерили обещаното за днес решение. Сигурна съм в отрицателния отговор. :)))

    @Преславски, съмнявам се, че ще ги доживея тук. А би било толкова хубаво за нас. :) ВиваСЛОН ще останат без клиенти. Ех, мечти ... :)))
    Истинско бедствие са, както пише към края договорите - непреодолима сила. :)

    7-та първо ми беше като шок, но наложително и бързо взех да свиквам. :) Обаче продължавам да си въздишам от време на време по ХР-то. :)

    ОтговорИзтриване
  22. Здрасти, Точка, тези от Виваком май наистина ас гола вода. За мой късмет нямам нищо общо с тях, но и други хора са ми разказвали подобни истории, така че за мен, единственото рационално решение е: влач с последната сметка и - беж при друг доставчик. Те поне не са малко и има и читави.

    ОтговорИзтриване
  23. Здравей, принце, радвам се да те зърна. :) Добре, че е ФБ, където те мяркам да показваш признаци на живот при Пламен или при Батето и съм спокойна, че още дишаш. :)))
    При вас има много доставчици, конкуренция и съответно - много по-качествена услуга. Тук сме далеч от такива пазарни истории, проучвам малкото възможности, защото наистина вече нямам нерви и не искам да изпадам повече в нервни кризи при всеки опит за нормално общуване, искайки си това, за което плащам.

    ОтговорИзтриване

Web Statistics