Това е най-милата думичка, с която мога да нарека една компания, късаща от доста време нервите на клиентите си. Иначе в момента от принципно много възпитаната ми уста се леят такива думички, пред които тираджийско-каруцарската лексика силно бледнее.
"Съжаляваме за забавянето. Вашето обаждане е важно за нас. Моля изчакайте."
@бах т`ва изчакване - на 76-тата минута затворих телефона, всяко волско търпение си има граници.
Имам проблеми с тъпия нет на Виваком от дълго, дълго време. След разговори с добър и не чак толкова тон пращаха след многократни напомняния някого, човечецът обикаляше модема, звереше се умно, слизаше до мазата да провери телефонните кабели и после неизменно ми заявяваше, че линията е наред, проблемът е в компютрите у нас. Обаче колегите му, адекватни по тази техника, все бяха в командировка на стотици километри. На другия ден ми звъняха с обяснението, че сме наблюдавани 24 часа, нетът стига до нас и следователно няма нужда от смяна на синичкия модем.
Миналата седмица ми прекипя, защото плащам за нещо (и то не малко), което ползвам непълноценно. След почти скандал с умниците на тел. 123 обещаха още на другия ден, в петък, да пратят хора следобед. Тръгнах си от работа, за да ги чакам. Дръжки! Появиха ми се в ранната съботна сутрин, без предупреждение, тъкмо тръгвах на път. Изчаках да се порадвам на новото бяло модемче. Супер е, само дето нет има единствено по кабела, не и на лаптопа. Единият си поигра, констатира, че е пълен с вируси (или нещо такова си било) и блокирал безжичната мрежа и толкова - да съм си го оправела, да не се закачам към нета и си тръгнаха с чиста съвест.
Понеже със стария модем си имах, макар и бавен и с прекъсвания нет - на същия лаптоп, се заинатих. До днес съм го пробвала на 3 различни безжични мрежи и не е спирал нито за секунда. А у нас на всеки 5 до 10 мин. ми излиза идиотското съобщение от снимката.
Реших да се спасявам с безжичния нет. Да, ама не. Модемчето отказа да се инсталира и след като се порових, установих, че не поддържа "любимия" ми Win7. Понеже на тел.123 са събрани кош умници, които само си прехвърлят топката, днес директно отидох в най-новия им и голям офис. Имам опит вече с разкарването по офисите им и висенето на телефона - през пролетта по незнайни причини нямах мобилен нет почти 2 месеца. Всеки ме пращаше при другия, всички възможни причини липсваха и никой не знаеше какво става. Накрая просто тръгна, но междувременно бях набедена за истерична клиентка от много добър приятел, управител на единия вивакомски магазин. Е, вече е бивш приятел, но Виваком могат да скъсат нервите и на най-големия дебил след опаковка лексотан.
Та днес любезните девойки ме информираха, че старото ми модемче (едва от края на януари е) наистина не е за Win7. Обаче нямат процедура да ми го сменят с по-ново. Нито могат да ми го инсталират, защото не разполагат с драйвери. Само от тел. 123 можели да ми изпратят. Браво!
Ще ми изпратят мейби, ако първо - имам нет и второ - ако успея да се свържа с тях някога, докато още съм жива.
Абсурдно е такава голяма компания да търпи пълни некадърници за служители и да има подобно отношение към клиентите си! Няма да ви казвам какво им мисля в момента ...
Какво да ти кажа, олекна ли ти поне малко като го описа? Ако да, все е добре
ОтговорИзтриванеПонякога тия блогове са като вентил за парата:)
Кръстю, изобщо не ми олекна. Нетът ми трябва!
ОтговорИзтриванеВ момента вися за втори път на тел. - вече 30-та минута ...
Изсипи бомбите си над тях!
ОтговорИзтриванеНуклеарните такива, сега някой да не сбърка :)
lol
Vivacom имат сериозни проблеми с кадрите, само недоносчета. И това 123...и изчакването на цялата песен - пълни некадърници. Ами сайта им, като на аматьор. Доскоро не приемаха регистрации за ел. фактура с АБВ поща. Ама вече предлагат и цифрова телевизия. С това качество на услугите?
ОтговорИзтриване:(кофти работа..дано да се оправиш по-бързичко
ОтговорИзтриванеЛамоте, хич не ми е смешно, да знайш! След близо 3 часа висене на телефона в момента съм с нет на кабел, но понеже е къс, размествах мебели и сега го прескачаме. Безжичната мрежа изобщо се изгуби 10 минути след телефонните съвети. А за другото модемче след известно мотаене ми казаха да се обадя утре. Брада ми поникна от чакане ...
ОтговорИзтриванеП.П. Онези си бомби и без това не давам на всеки срещнат (чут) :)))
Светле, безкрайно са изнервящи, а по-лошото е, че нямам алтернатива.
А песента е адски дразнеща ...
Онди, изпилиха ми нервите, решение няма и всичко пак ще се повтори утре, вдругиден и кой знае още колко.
ОтговорИзтриванеДа изсъхнат мръсните гадове! До посления!!!!
ОтговорИзтриванеИ няма предвид гадните клиенти от миналия ти пост :)))))))))))
Дринов, не знам дали нещо ги лови тях. :)
ОтговорИзтриванеНа второто обаждане ми вдигнаха към 40-тата минута и аз вместо поздрав: "А бе вие в коя галактика се намирате, с часове чакам свързване!" Хич не бях възпитана по-нататък. :)))
Точе, гледам че с Ирония сте имали подобни перипетии, а и то кой ли не е минавал през тоя ад... Решението е само едно - национална стачка. Всички техни потребители едновременно се отказваме от услугите им (те пък едни услуги), спираме си телефоните (те пък едни телефони) и ги пращаме по дяволите (то пък и кви ли дяволи да им намериш). Сега остава въпросът с организацията, но то всяка една инициатива от блоговете (бивши квартални седенки) е тръгнала, тъй че... :)
ОтговорИзтриванеНостро, на Ирония бързо са й вдигнали - и на тел.123, и кръвното. :))) Сумичката малко стряскаща само.
ОтговорИзтриванеЗа стачката не пускай фитили, че току-виж станала, дори по-ефективна от учителските и фермерските. :) Телефоните с радост ги отказвам, обаче като откажем и нета - ни новини ще има, ни филми и музика откъде да теглим. И чатове, социални мрежи и блогове ще замрат - ей т`ва е големият ужасТ. :)))
ламоте ли? Аз нищичко не съм казал! :D Все пак благодаря, че мислиш за мен? :P
ОтговорИзтриванеЧестита нова визия на блога, в унисон със сезона е.
Браво за преминаването към Прозорец 7, засега работи отлично при мен :)
Дано гадовете си размърдат задниците.
Точе, и това го казва радетелят на офлайн времената и живият контакт! :D
ОтговорИзтриванеХвана ме в крачка направо! :))) Заради новините и тегленето е най-вече, щото ТВ не гледам и тукашното кино много бавно отреагира. :) Иначе съм с две ръце за контакта на 4, 6 и повече очи. :)))
ОтговорИзтриванеЛамоте, принудително беше преминаването към 7-та и взех да свиквам дори, без да искам. :)))
ОтговорИзтриванеВизията после и снежна ще стане. :) (не искам да идва това време, искам си лятото пък! :)
Мда, от яд вече не мога и да чета. :)
ОтговорИзтриванеЕлфът беше с бомбите. :)))
Аз затова се махнах веднага щом ми изтече договора!
ОтговорИзтриванеДобре дошла в партията, Точи. С тоз проклет нет първо имах проблеми, смених модема. С петстотин зора. После пък изместването- един месец нерви, крякане и тигелиране на офиси. Абсолютно са некадърни, а най-смотаното е,че нямат връзка помежду си- 123 и офисите. Едните казват едно, а другите друго. С нетърпение чакам да ми приключи договора..Абе изобщо-пълен шит.Дано по-скоро всичко се оправи при теб.
ОтговорИзтриванеТъпаци свински такива.!Пффф, вкиснах се.
"Съжале боку" :D
ОтговорИзтриванеИ аз имам проблеми с вивакомския интернет - бавен и непостоянен. Кога ли ще дойдат фирми като "Мегалан" или "Спектрум нет" в малките градчета като Шумен?
Как е седмицата - харесва ли ти?
Никога "Виваком", имах позната, която дори срещна трудности, когато реши да ги зареже. То не бяха врътки, то не бяха номера...А пък това за вирусите си е редовно. Като не могат да измислят друго - вируси...Миналата зима така и мен решиха да изпързалят/друга фирма/ и аз им го оставих за преинсталация. Обаче след това ми поискаха неприлично висока сума, аз си взех лаптопа и не им платих и стотинка. Като очаквах след това всеки момент да ми спрат интернета. Но, не го направиха - защо ли??????
ОтговорИзтриване@Gothika_47, Ирония, Цвети - ако имах избор, с удоволствие щях да избягам от ВиваСЛОН. Но останалите доставчици тук са още по-зле.
ОтговорИзтриванеТова прехвърляне на топката между офисите и 123 е без никаква полза и пилеещо много време и нерви (нашите, докато те си бъркат в носовете).
Днес си ги спестих - сега се прибирам от работа и хич не ми е до тях. Изобщо не ми се проверява дали са ми запомнили проблема и дали са намерили обещаното за днес решение. Сигурна съм в отрицателния отговор. :)))
@Преславски, съмнявам се, че ще ги доживея тук. А би било толкова хубаво за нас. :) ВиваСЛОН ще останат без клиенти. Ех, мечти ... :)))
Истинско бедствие са, както пише към края договорите - непреодолима сила. :)
7-та първо ми беше като шок, но наложително и бързо взех да свиквам. :) Обаче продължавам да си въздишам от време на време по ХР-то. :)
Здрасти, Точка, тези от Виваком май наистина ас гола вода. За мой късмет нямам нищо общо с тях, но и други хора са ми разказвали подобни истории, така че за мен, единственото рационално решение е: влач с последната сметка и - беж при друг доставчик. Те поне не са малко и има и читави.
ОтговорИзтриванеЗдравей, принце, радвам се да те зърна. :) Добре, че е ФБ, където те мяркам да показваш признаци на живот при Пламен или при Батето и съм спокойна, че още дишаш. :)))
ОтговорИзтриванеПри вас има много доставчици, конкуренция и съответно - много по-качествена услуга. Тук сме далеч от такива пазарни истории, проучвам малкото възможности, защото наистина вече нямам нерви и не искам да изпадам повече в нервни кризи при всеки опит за нормално общуване, искайки си това, за което плащам.