понеделник, 26 юли 2010 г.

Музикално

Още един плюс за ФБ - музиката. Ако гледам на правилното място и правилните хора, откривам интересни нови неща. И при най-добро желание човек не може да е слушал всичко.

Последната находка е Altaria - поредните финландци, които слушам с огромно удоволствие. Явно пауър метълът е моята музика напоследък и тази група сериозно започна да оспорва дългогодишните ми пристрастия към Stratovarius.



Освен на нещо ново, попадам и на хубави и позабравени групи. Не помня от колко време не бях слушала Rata Blanca. Изненадаха ме приятно с миналогодишния си албум The Forgotten Kingdom. Защо ли ми попада чак сега? Поканили са Doogi White за записите на английската му версия и резултатът е впечатляващ. Успял е да предаде звучене, много подобно на песните на Rainbow (въпреки кратката си кариера там).



6 коментара:

  1. Rata Blanca ми са някак по-близки
    А ако ще е метъл предпочитам Металика, тия филандци нещо ,,,,

    ОтговорИзтриване
  2. Метъл е много обширно понятие. Освен класиците и всеобщите любимци, има и интересни неща за всеки вкус.

    ОтговорИзтриване
  3. Altaria ми легнаха повече на сърцето :D :D
    А Финландия си е една от най-добрите европейски "люпилни" на качествен метъл :D :D

    ОтговорИзтриване
  4. Kal4o, луднах по тях, когато ги чух. :)
    Финландците изглежда се раждат, закърмени с метъл. :)

    ОтговорИзтриване
  5. и аз съм голям фен на Финландия. Страхотни групи се излюпиха там, има цели 60 000 красиви езера, а и пък дядо Коледа е наблизо.
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Хубаво ме подсети за добрия старец. :) Ще взема да му напиша писъмце. Ако не му трябват Снежанки, поне една екскурзия до там да ми подари за Коледа - хижички, езерца, няколко концерта ... Скромна съм. :)))

    ОтговорИзтриване